»Pri delu z rabljenimi (Pre-loved) kosi lahko te kolekcije spet približamo modnim navdušencem in jim omogočimo, da jih znova vzljubijo, hkrati pa ikonične modne trenutke H&M-a in najboljših svetovnih oblikovalskih talentov predstavimo novi generaciji.«
»Naš cilj je bil predstaviti svet mode potrošnikom po vsem svetu, hkrati pa prikazati našo povezavo z močnim, premišljenim in izvirnim oblikovanjem. Povezuje se s temeljnim etosom H&M-a: da morata biti kakovost in ustvarjalnost dostopni vsem.«
»Ko smo se dogovarjali s H&M-jem, je bil moj pogoj ta, da želim ustvariti kakovostno kolekcijo za vse.«
»Nismo vedeli, da obstajajo italijanski modni oblikovalci, ki niso beli. Pa smo jih našli in jih pripeljali na modne steze. Podpirali so nas dve leti. Nato pa so nas zapustili.«
»Stellin prispevek je bil vedno cenjen. Mi, Italijani, potrebujemo nekoga, da nam vzbuja vest. Kar se tiče WAMI-ja pa: nismo ljudje, ki bi se maščevali. Za nas je pomembno, da promoviramo nove znamke.«
»Slovenska modna industrija je za našo populacijo dobro razvita.«
»Nisem mogel zamuditi priložnosti, da lahko izdelam najdražjo vrečo za smeti na svetu – kdo ne mara modnega škandala?«
»Kot je zatrdila, je želela dati ekipi modne znamke priložnost, da ji sami pojasnijo, 'kako se je kaj takšnega lahko zgodilo'.«
»To je tudi zagotovilo za prihodnja sodelovanja in delovanja v modni industriji. Ob ponudbi službe za priznano blagovno znamko, bi ostala v Parizu.«
»Moje sanje ostajajo, da zgradim lastno blagovno znamko.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju