»Pri delu z rabljenimi (Pre-loved) kosi lahko te kolekcije spet približamo modnim navdušencem in jim omogočimo, da jih znova vzljubijo, hkrati pa ikonične modne trenutke H&M-a in najboljših svetovnih oblikovalskih talentov predstavimo novi generaciji.«
»Naš cilj je bil predstaviti svet mode potrošnikom po vsem svetu, hkrati pa prikazati našo povezavo z močnim, premišljenim in izvirnim oblikovanjem. Povezuje se s temeljnim etosom H&M-a: da morata biti kakovost in ustvarjalnost dostopni vsem.«
»Nismo vedeli, da obstajajo italijanski modni oblikovalci, ki niso beli. Pa smo jih našli in jih pripeljali na modne steze. Podpirali so nas dve leti. Nato pa so nas zapustili.«
»Ko smo se dogovarjali s H&M-jem, je bil moj pogoj ta, da želim ustvariti kakovostno kolekcijo za vse.«
»Stellin prispevek je bil vedno cenjen. Mi, Italijani, potrebujemo nekoga, da nam vzbuja vest. Kar se tiče WAMI-ja pa: nismo ljudje, ki bi se maščevali. Za nas je pomembno, da promoviramo nove znamke.«
»Nisem mogel zamuditi priložnosti, da lahko izdelam najdražjo vrečo za smeti na svetu – kdo ne mara modnega škandala?«
»Kot je zatrdila, je želela dati ekipi modne znamke priložnost, da ji sami pojasnijo, 'kako se je kaj takšnega lahko zgodilo'.«
»Že februarja smo ponudbo na svoji spletni strani razširili na Švedskem, kjer lahko kupci že izbirajo med več znamkami, ki spadajo v skupino H&M, ponujamo pa tudi druge modne znamke, na primer Lee, Wrangler in Kangol.«
»Modna industrija veliko prispeva k podnebnim in ekološkim izrednim razmeram, da ne omenjam njenega vpliva na nešteto delavcev in skupnosti, ki jih izkoriščajo po vsem svetu, da bi nekateri uživali v hitri modi, ki jo mnogi obravnavajo kot izdelke za enkratno uporabo.«
»Zapušča«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju